מכתב תגובה למנכ"ל הוט

Facebook
WhatsApp
Twitter
Email
Pinterest

ביום רביעי פורסמה כותרת ראשית כתבה בגלובס ובה מנכ"ל הוט הרצל עוזר תוקף בלוגרים ואנשי רשת השונים ש"מעיזים" לצאת כנגד הוט.
כמי שכתבה מכתב כזה ואף קיטרה מספר לא מבוטל של פעמים במדיה החברתית על מדיניות השירות והתקלות של הוט (במקביל כמובן לפניה לחברה), הרגשתי צורך להגיב למר עוזר.

מר עוזר היקר,
לא ידעתי אם לצחוק או לבכות כאשר קראתי את הכתבה בה צוטט אומר: "לא קל לי לקרוא בלוגים או פוסטים של שנאה כלפי HOT. ממש לא. זה לא עושה לי טוב, אפילו עושה לי רע."
אלמלא היית מגיב בעצמך לאחד המיילים שכתבתי אותך, עוד הייתי חושדת שמזכירתך מסננת לך את המיילים. ברור לי גם שהוט (או מי מטעמה) משתמשים במערכת התראות ולכן, אין לי ספק שהמכתב הפתוח הקודם וגם זה, יגיעו אלייך ולצוות שלכם  (כלומר תמיד היה ויש לכם את האופציה להגיב 😉  ).

מר עוזר היקר, בלוגרים לא אוהבים לשנוא את הוט.
לנו אין יח"צנים וקשרים עם עיתונאים, אם יש לנו משהו שמציק לנו, שאנחנו רוצים לשנות, כשחברה מתעללת ומתעלמת מאיתנו כלקוחות משלמים שלה, אנחנו משתמשים ביכולת הכתיבה שלנו ובפלטפורמה שלנו.
אין לנו עורכים, אין לנו מפרסמים שיכולים להפסיק לפרסם, האג'נדה היחידה שעומדת לנו מול העינים היא שלנו ורק שלנו.

אתה צריך לחבק את הבלוגרים ואנשי הרשת. הם עושים לך עבודה שאף משוב מקצועי לא יוכל לעשות. הם נותנים לך נקודת מבט חיצונית ואובייקטיבית על הנעשה בתוך החברה. הן מבחינת השירות, מבחינת הטכנולוגיה וגם מבחינת אבטחת המידע.

הרשתות החברתיות ובלוגים הפכו למוקד של שיתוף מידע. למה שאני אמשיך לחשוב שהבעיה היא אצלי (כפי שנציגי השירות והמנהלים של הוט אוהבים להציג) כאשר חיפוש מהיר בגוגל מוכיח לי אחרת? למה שאני לא אשתף את האחרים במחדלים שלכם?  הרי אני גם משתפת אותם בנקודות אור שלכם:

אני לא דורשת שינויים גדולים… תתחילו בקטן, כמו לענות למיילים. אני עדיין מנסה להבין מי הם אותם גורמים רלוונטיים שהגב' קרן שוורץ התייחסה אליהם במייל האחרון שלה.

אחרי זה תמשיכו בתגובות ענייניות בפורומים ובבלוגים ולא כאלה שהם על סף האוטטינג.
במקביל תרעננו את הנציגים שלכם. הם חייבים עוד קורסים בנושאי מתן שירות והסברים טכנולוגים:
אני עדיין משועשעת מאותה נציגה שניסתה לשכנע אותי שבעיות הגלישה שלי נובעות מאי השימוש באקספלורר מבלי לשאול אותי באיזה דפדפן אני משתמשת. טוב שהיא לא הציעה שאני אשתמש בnetscape (אני בספק אם היא ידעה מה זה אינטרנט כשנטסקייפ היה דפדפן מוביל).
אני גם מקווה שאותו נציג שצעק עלי במהלך שיחה והציע לי לנתק את השיחה ולקוות שיענה לי נציג אחר שימשיך את הטיפול בי, כבר לא במערכת שלכם.

To make a long story short –
מר הרצל עוזר, כואב לך לקרוא על השירות הגרוע של הוט? תעשה עם זה משהו.
רק לך יש את הכוח להוביל את המהלכים והשינויים. בנתיים נראה שלך ולצוות המנהלים תחתיך נוח להתעלם ולקוות שהבעיה תיעלם.
מקסימום תשלמו ליחצ"ן שייצר כתבה על כמה אתם חברה ומסכנה ונרדפת.

Facebook
WhatsApp
Twitter
Email
Pinterest

נעה

בת 38, צליאקית, אמא לטמגוצ'י קטן ואחריו על 4. מנהלת דיגיטל וקהילות

3 מחשבות על “מכתב תגובה למנכ"ל הוט”

  1. פוסט מעולה. כמי שמנוי על הוט, ותקוע איתם לעוד כשנתיים אין לי הרבה מה להגיד, חוץ מזה שאני ממש מעריך את הדברים.

  2. שלום,
    HOT פתחה לאחרונה עמוד פייסבוק והעמידה לרשות לקוחותיה צוות נציגי שירות לקוחות ותמיכה טכנית שישמחו לסייע בכל עניין.
    אתם מוזמנים לפנות אלינו דרך עמוד הפייסבוק בכל שאלה ועניין: https://www.facebook.com/hot.net.il

סגור לתגובות

פוסטים אחרונים